sobota, 13 marca 2010

Wywiad z ssandriniaa !

Postanowiłam przeprowadzić krótki wywiad z jedną a reporterek Magazynu Stardoll ! Padło na przemiłą ssandriniaa, która się zgodziła :)

JA: Wiem, że piszesz w magazynie stardoll to głównie, dlatego jest ten wywiad;) Więc może na początek- jak to się zaczęło? Hm.. Co cię skusiło do podjęcia się tego?
Ssandriniaa: Nigdy nie pomyślałabym, że będę pisać do magazynu. Wszystko przez mojego nowego kumpla - Kubę, który też pisze do magazynu. Spodobał się mu mój blog i namówił mnie do napisania do naszych kochanych Adminów. Po przesłaniu próbnego artykułu - przyjęli mnie. ;)

JA: Jaka była twoja reakcja, kiedy dowiedziałaś się, że udało ci się zostać reporterką?
Ssandriniaa: Właściwie to rozmawiałam z tedy z moją przyjaciółką Niki, przez skype. Gdy przeczytałam tą wiadomość zaczęłam piszczeć, i nikt nie wiedział, co się stało. Oczywiście powiedziałam Niki dlaczego tak krzyczałam xd

JA: Dzięki temu jesteś sławniejsza. Odczuwasz to w jakiś szczególny sposób, czy może nie podoba ci się to? :p
Ssandriniaa: Wiele osób zanim jeszcze pisałam do magazynu uważało mnie za sławną osobą. Bardziej taką rozpoznawalną. Bo, za co ja niby byłam sławna? Za bloga ? za styl? Teraz dla mnie to nie robi różnicy. Przyzwyczaiłam się do tego już dawno temu.

JA: Masz dużo pomysłów na nowe posty?
Ssandriniaa: Zazwyczaj zanim położę się spać myślę nad nowym postem na bloga. Teraz będę musiała myśleć też nad czymś do magazynu :)

JA: Masz zapewne dużo pozytywnych ocen twoich postów, ale na pewno bywają negatywne przez złośliwość ludzi. Często się to zdarza?
Ssandriniaa: Szczerze? Nie powiem, że się nie zdarza, bo tak nie jest. Jest wiele osób, które po prostu są zazdrosne. Piszą z Anonima, tylko dlatego, że boją się ujawnić swojego nicku.

JA: Co byś zmieniła w magazynie stardoll?
Ssandriniaa: Nic bym nie zmieniała. Są to pomysły uczestników, dlatego magazyn jest taki wyjątkowy

JA: Ogólnie podoba ci się praca w magazynie?;)
Ssandriniaa: Na razie napisałam tylko jeden artykuł. Bardzo się ucieszyłam z tych pozytywnych uwag na ten temat.

JA: Bardzo dziękuje za wywiad i pozdrawiam ;*
Ssandriniaa: Ja też dziękuję ; * że ze mną go przeprowadziłaś :)


1 komentarze:

sanxra pisze...

hiiihihih :*
Proszę bardzo :)
Ja dziękuję za komentowanie mojego bloga ; *

Prześlij komentarz